عاشقت می مونم
عـشــــــق گمشده
تـو را براي تـو دوســـت درام . . . و زندگي را براي نفس هاي تو
درباره وبلاگ


تقديم بـه صاحب چشــمــاني ڪـه آرامش قلب من است و صدايش دلنشين ترين ترانه من است. اَز بودنت برايم عادتي ساختي كه بي تو بودن را باور ندارم چه خوب شد كه بدنيا اودي و چه خوب تر شد كه دنياي من شدي... هميشه بدان كه تا ابد دوست دارم تقدیم به عزیز دلم مهناز که نمیدونه چقد دوسش دارم



مرجع وبلاگ نویسان جوان

ハート

はーと 2

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 7 تير 1392برچسب:, :: 16:21 :: نويسنده : مــهــنــاز و رضــــا

  

                                   

بیشتر از اونی که فکرشو بکنی دوستت دارم و عــــــاشقتم

اگه نباشی مطمئن باش که منم نیستم

تنها چیزی که باعث شده تا الان زنده بمونم و نفس بکشم

وجود توست ...

عــاشـــــــقــت مــیـــــمـــونـــــــــــم

                                   



نظرات شما عزیزان:

بادصبا
ساعت0:30---17 تير 1392
به كه بايد دل بست؟
به كه شايد دل بست؟
سينه ها جاي محبت، همه از كينه پر است .
هيچكس نيست كه فرياد پر از مهر تو را ـ
گرم، پاسخ گويد
نيست يك تن كه در اين راه غم آلوده عمر ـ
قدمي، راه محبت پوي

خط پيشاني هر جمع، خط تنهائيست
همه گلچين گل امروزند ـ
در نگاه من و تو حسرت بي فردائيست .
از وفا نام مبر، آنكه وفاخوست، كجاست ؟
ريشه عشق، فسرد
واژه دوست، گريخت
سخن از دوست مگو، عشق كجا ؟ دوست كجاست ؟
شاخه عشق، شكست
آهوي مهر، گريخت
تار پيوند، گسست
به كه بايد دل بست ؟
به كه شايد دل بست ؟


رویا
ساعت10:34---15 تير 1392
سلامممممم بر داداش رضا و ابجی مهناز ....خیلی عالی بودواقعا به دل میشینه
باز منتظر حضورتون هستم عاشقای واقعی ...انشااله بهم برسید و به پای هم پیر شید


مهناز
ساعت19:27---11 تير 1392
خیلی قشنگ بود
ممنون که سرزدی


رضا 
ساعت21:34---9 تير 1392
ممنون مهناز جونم خيلي قشنگ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: